Foto: Envato/sea_wave

Naučnici analizirali suve šljive i došli do zanimljivih rezultata

Kod osoba koje su ih redovno konzumirale zabeležene su pozitivne promene

Najnovije naučno istraživanje pokazalo je da bi redovno konzumiranje suvih šljiva moglo da ima važnu ulogu u očuvanju zdravlja creva. Naučnici sa Univerziteta Pensilvanije analizirali su njihov uticaj na crevne bakterije i došli do rezultata koji su privukli veliku pažnju.

U studiji je ispitivano kako svakodnevni unos suvih šljiva utiče na mikrobiom, odnosno bakterije koje žive u digestivnom sistemu i imaju ključnu ulogu u zdravlju organizma. Kod osoba koje su ih redovno konzumirale zabeležene su pozitivne promene u sastavu bakterija, što se često dovodi u vezu sa smanjenim rizikom od bolesti debelog creva.

Foto: Envato/bhofack2

Stručnjaci naglašavaju da pravilna ishrana ima veliku ulogu u prevenciji, a suve šljive bi mogle da budu jednostavan način da se podrži zdravlje crevanog trakta. Ipak, ističu i da su potrebna dodatna istraživanja kako bi se precizno potvrdio njihov zaštitni efekat.

Zabranjeno prenošenje teksta ili delova teksta bez navođenja izvora i linkovanja portala panoramavesti.rs

Dodaj komentar

Recepti

Horoskop

Grad
0°C
Opis
💨
💧
🔽
👁
Zvanični kurs dinara
na dan
1 EUR
RSD
1 USD
RSD